نحوه ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید، انتخاب ارزان ترین و سریعترین روش ارسال کالا است. همچنین از آنجایی که هر مشتری سلیقه و خواسته خود را دارد، برای انتخاب نحوه ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی، باید خواسته همه افراد را در نظر بگیرید. هدف شما باید سهولت خرید برای مشتری باشد. سعی کنید به جای استفاده از یک روش ارسال کالا، چند روش را مد نظر قرار دهید تا مشتری حق انتخاب داشته باشد. در ادامه انواع روش ارسال کالا را برای شما بیان کرده ایم.

 

1. ارسال کالا توسط پست با پرداخت درب منزل

 

2. ارسال توسط شرکت پست

 

 انواع روش های ارسال محصول با پست

پست سفارشی

پست سفارشی یکی از رایج ترین خدمات شرکت پست است که محصول را ظرف مدت 5 الی 7 روز کاری به دست مشتری می رساند. قیمت این سرویس نسبت به سایر سرویس ها به صرفه تر می باشد. حداکثر وزن ارسالی با پست سفارشی، 40 کیلوگرم می باشد.

پست پیشتاز

پست پیشتاز همانطور که از نام آن مشخص است، نسبت به سرویس پست سفارشی سریعتر می باشد. در مدت 24 الی 72 ساعت محصول را به دست مشتری می راند. وزن ارسال با این سرویس، 25 کیلوگرم می باشد.

پست ویژه

اگر هزینه ارسال اهمیت چندانی برایتان ندارد، پست ویژه سریعترین سرویس شرکت پست می باشد. به کمک این سرویس، در کمتر از 24 ساعت یا به عبارتی ساعت 10 روز بعد، سفارش به دست مشتری می رسد.

پست بین الملل

پست بین الملل برای ارسال کالا به کشورهای خارجی می باشد؛ این سرویس به دو صورت به مردم عرضه می شود؛ یکی برای ارسال بسته های نامه، کوچک و کاغذهای چاپی و دیگری برای ارسال امانات می باشد.

 

 

3. ارسال توسط اتوبوس

 

4. ارسال با پیک موتوری یا باربری